saya sayang kamu!

saya sayang kamu!
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 20 June 2012

ILAAAPCHUUU !

Sayang , sayaaang Bie sangat-sangat !


Bie , I'll always love you with all my heart . Swear ! I wont , yes .. I wont leave you . You had been in my Life seen 14 . 01 . 2010 :) Although , we've argue alot . I'd still love you with all my heart . When thing goes wrong , I've just pray to Allah , that we're gonna be just fine :) 
Bie .. Sayang cinta bie sangat . Walaupun , seribu kali kita endup . Sayang tahu yang bie the one for sayang . And always be . Hanya Allah sahaja yang tahu , perasaan sayang for bie . Sayang taknak kita berpisah lagi . Entah kenapa sayang susah nak lupakan bie . Mungkin kita da lama kenal isi hati masing-masing , tapi sayang tak pernah jemu dengar apa sahaja cerita tentang Life bie :) Sayang accept bie seadanya , walaupun kehidupan awak sederhana . Saya tetap terima awak seadanya dengan penuh ikhlas hati saya . Sebab saya tahu awak milik saya selamanyaa . Takda apa yang boleh memisahkan kita bie , selain Ajal ...
Sayang nak bie tahu , yang sayang cintakan bie and nak hidup bersama bie sampai bila-bila sehingga akhir nafas sayang :')

Sayang bermaksud perasaan yang ikhlas dari lubuk hati seseorang itu terhadap orang yang dia cintai.

.Muhammad Alif Nazmi Bin Abdullah .
Terima Kasih kerana sudi menjadi sebahagian dari hidup saya . Terima Kasih kerana kongsi kasih sayang bersama saya . Terima Kasih kerana menjadi insan yang sempurna dalam hidup saya :)
p/s ; I LOVE YOU .

No comments:

Post a Comment