saya sayang kamu!

saya sayang kamu!
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 25 April 2012

Before tertito teringat dekat dia !

I'm in lovee with Mr . A :)


ececeh ! Cumel laa tu . hehe :D . Memang dia selalu buat i cair :* . Aww , bie ni kan . Kenapa yeahh ? saje jee yeah ^-^ . Shhh ! saya tahu laa awak ada lesung pipit . Woooh , jealous yaww . GRHH ! Dia suka buli i , buat muka cumel , mengadeh lebih , superb suka buat perangai dia yang gilagila tuu . Sama laa bie ! Sep sikit ! PAP* . PAP ? Sape laa yang ajar tu yeah . Makwee titew laa Nabilla :) 
Haaa , pic yang atas sekali tu i sendiri yang edit , cuma tambah caption tu jee . sumpah busan dowh time tu . So i decided to upload some newwie pic of him . Dia ckp dia sukaa . Eleleh , tengok laa sape yang ' meng-edit' ' pulak kankan(Y) . Senyumsenyum saje jee nak buat org cairHABISS==' . hehe :D
Second pic tu , i just suka gila dengan muka dia . Cute muitt :* ! Ala ' Bieber ' laa tu . Agaklaa , sikitlaa (Y) . Tersengeh*
Tadi bout 11 something kteorg text , contents dlm text tu semuanyaa manjaa , ngadeh , gedixs . Ehh , semua ada laa :)  Plus , hari ni kat Fb kteorg manjang pasal ' Lembuuu ' . Susu ? wekk ! I tak suka susu . Rasa macam pftt==' . Keluarlidah* HAHAHA !
sambil IM dengan dia , i asyik tergelak jee . Sakit perut tahu tak bie ? Lepuk kang ! Superb rindu dekat dia :) Everytime bila call jee , I just cant stop smiling Dude <333 ! Awak yang buat saya macam tuu :* Blushing*
okeylaa , saya nak tito da . Nak mimpi bout kita kawin nanti . Pakai dress flower , honeymoon kat Paris ! yeahyeah !  Okey , Cik Siti da merepek da pagipagi buta nii . Takpa , saya sukaa ^^ . Nityy ! Ilapchuu buchuk :)


p/s; Takkan Pernah Ada Yang Lain Sayang :*

No comments:

Post a Comment