saya sayang kamu!

saya sayang kamu!
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 25 April 2012

Kenapa suka sangat buat muka macam tu ? Cumel , saya tahu tuu :*

Ececeeeeh . Ngadeh :)

Awak , awak ! Tittew heart awak laa . Okey , tu sumpah cumel kan ? hehe :D Haihh , kenapa laa ? Ishh ! Sitii . Okey , stop it . Let's talk about him . Shall we . Wooh , da macam debating pula >< . Seen the day we've met . I just cant stop thinking bout youu . Aww , awak selalu buat saya ketawa , tersengeh sorang-sorang , gembira , sedih , and selalu buat saya cair dengan muka awak yang alaa cumel tuu . Ishh , ngadeh ! Geramlaaaa ^^ . Dalamhatisuka* . Shhh ! Awwww , rindunyaa dekat awak . Bila kita boleh keluar lagi ? Karaoke macam org GILA lagi dgn Tasya , Emmad and mamat ngei (Syamirul ) ??? Rinduuuuuuu :* . Takpa takpa , lepas Mid-term ni kita semua hangout yawww !
Okey , back to the storyy .
  <3 Muhammad Alif Nazmi Bin Abdullah <3
Me love youuu , sangaat ! sangaaaat ! Yaallah , kenapa dgn Gf awak sorang nii ? Gila koot . Yeah , gilakan awak ! gurau jeee . Biesyggg , me miss you :( . Tadi dapat jumpa sekejap jee right ? Soweyy , tutup muka bukan sebab apa . Sebab baru bangun tito . Rambut pun tah mcm mana tah tadi . HAHA ! Jangan gelak yeah bie . Lepuk kuatkuat kang* ngee :D
Okeylaa , sayang nak tito da ni . Ilapchuu :* . Esok bie exam right ? Buat yang terbaik aite ! Ingat Allah sentiasa ada disisi bie , before start kertas berdoa agar dapat jawab paper tuu yea bie . GoodLuck babyy :) I'll support you whenever and always ^^

p/s; You'll always be mine , and my heart apart of yours too babyy !

No comments:

Post a Comment