saya sayang kamu!

saya sayang kamu!
Daisypath Anniversary tickers

Friday 20 January 2012

hah ?

sumpah kau pandai dowhh ! syabassss !(sigh)*** :/



haihhh , TAKK paham aku dehh .
kalau aku TAKK nak approved ko kat FB , TAKK yah tiap kali jmpew kt skolaa .
keeps on tnyer , 'ko da approved aku lum???' ...
haihhhh , sumpah naek kutu BHAII , kalau ko tnyer bebanyak dehh kat aku .
hurmmm, if aku approved . nanty bukan ko tgur pown kenkennss ?
masalahnyerrr , ko tgur aku kat depandepan kekawan ko jer .
npew ?
nak tnjuk ko jer guy yang hot kat smk S2 tuh kew ?
podahhh , puihh !
tolonglaaa dowh , ko mengadeh lbih .
pastuh panggil aku dpan kekawan ko yang kinda of bajet tuh .
meluat aku .
ingat aku cam girl laenlaen , tngok mke ko yang konon nyerrr alaaaa handsome and cumel . ecehh ! PUIHH ! goDIEDIE laa ngek !
muke mcm bgusss dowh , betul .haihh , naseb baek last year jer aku kat skolaaa S2 nie .
kalau TAKK , aku sendiri TAKK taw nak hadap muka ko tuh erhh =='
da laaaa , pasnie aku TAKK nak mention bout ko da .
ingat , ko adew GF (agaksombonglaaaGAK!arrhhhh,puih!)
smer jer korang . hurmmm .
spewspew yg membace nie , soweyy if adew kasar bahase kew apew .
memang tngah marah SANGAT nie ! HAHAAAA!
xper , Im still cool yawww <333 !
TAKK marah , cume tgur . HAHAA ! muahxs sikit kat u'll guys . ngee :D
ngadehJAPPP !


anginsatuBADAN :( . podahhh !

No comments:

Post a Comment