saya sayang kamu!

saya sayang kamu!
Daisypath Anniversary tickers

Friday 27 January 2012

kimah ....

aku RINDUU kau okey !

yupp ! aku rinduuu ko kimah . sangatttt ! kadangkadang aku sendiri rser menyesal yg aku pndah skolaa S2 nie . tpy ko jgan rsau keadaan aku kat skola S2 nie makin ary makin best . guess what kimah ???
aku adew kawan girl . huuu . Alhamdulillah :) . kat dlm kelas aku duk ngan kawan aku nme dier 'Jittin' .
dier punjabi laky , dier baek dan kadangkadang TAKK buley benti bercakap . HAHAA ! kirenyerr okeylaaa tuh kann . atleast dier BERCAKAP ! bukan membisu ngan aku ..
huuuu :)
setiap kali aku pndang tingkap kelas akuu , tetibe aku pikir apewlaaa kawan aku sorang yang name SHARIFAH NUR HAKIMAH tngah buat kat dlm klas kannnn ..
mesty tito kankannnn . ko nie kimahh ! babab KANGGG !manjang tito jerr tawwww ! HEMPOK NAKKK ?
ko jgan rsau ... ko always jdy BESTIEE aku FOREVAHHHH <333 !di dunia dan di akhirat :))))
sumpah rinduuuu ko dowhhh !
bler nak jmpew nie lalinggg oitt ????
klau jmpew ko , aku tawww laa nak buat apew !
CIUM KO SAMPAI GIBAMMMMMMMMMMMMMMMMMM ! HAHAA !
ehh ! kte bukan lesbiee yeaa , itu laa cara kami ber-kasihsayang !
ecehhh ! puihh~
okeyy la yunk , aku nak continue study . nanty apewapew aku call or text ko yaa . ko jge diri awww awww ..
jgan tawww mamam and tito jerr !
aku lepuk ko lajulaju kangg ! heheee:D
muaaaahxxssikitt ARHHHH !
>,< <333 ! ILOVEYOUUULALINGGGS !

ikhlas dari Bestiee mu Siti :)

No comments:

Post a Comment