saya sayang kamu!

saya sayang kamu!
Daisypath Anniversary tickers

Sunday 15 January 2012

rasa gembiraa sentiasa :)

gembiranyaaa DIA (=



hari demi hari i berasa lebih baek :)
Yaallah , terimakasih untuk segalagalanyaaa :)
diriku seperti burung yang bebas berterbangan di awan yang cerah , tiada sebarang halangan ...

kenapa hari itu sahaja ku berasa amat bahagia ?
heee :D
TAKK tahu laaa dok .

sudahhh !
i ckp bm baku nie napo yeahh ?
AHAHAAA :P

time nie da TAKK taw nk buat apew da ngan Adek Aireen .
then apew lg kankannn .

SESI BERGAMBAR <333 !



heeee :D
rser gembira semcm dowhh time nie .
huuhuu :)
rser nak JERIT KUAKUAT ! SEKUAT hati i !


sayang ?
mana awak menghilang ?
sayang ?
mana awak nak pergi ?
sayang ?
awak sayangkan saya seperti mana saya sayangkan awak TAKK ?
sayang ... sayang DIA sangat-sangat .
saya berlari sambil genggam segala janji-janji awak :3
saya menutup mata sambil memikir segala kenangan awak bersama saya :)
saya berharap dan berdoa kpd Allah (swt) semoga kia akan berkekalan sehingga Jannah (syurga) . InsyaAllah sayang ...


saya seorang remaja yang pemalu , penyayang dan periang !
saya tidak kedekut akan IlmuPengetahuan , jika awak nak bertanya .
saya sudi menjawab balik :)
saya seorang yang sensitif dan penyayang .
saya sayang Allah (swt) , dua buah keluarga saya , 'fruitheart'saya dan kekawan saya .
saya suka berkawan , tetapi pemalu .. ehh ! peramah yeaa .
jika anda sudah mengenali saya , syokk !
betul , sebab kadang-kadang saya ni gila dan suka mencuba benda baru dan mencabarkan . yeahh ! :)))
saya gemar menyanyi dan menari :)
petah bercakap dan suka bergambar sambil membuat muka-muka yang kelakar ^__^
saya sayang akan diri saya , saya TAKK suka berlakon jadi 'cool' dan 'gedixs' di depan orang .
diri saya adalah diri saya yang SEBENARNYAAA sayang oitt !
AHAHAHAA @__@



Adek Aireen yang cumel , kelakar dan penyayang .
sikap nyaa yang GILAGILA seperti saya .
huhuuu .
dia suka buat lawak dan gelak KUAT_KUAT !
HAHAAAA !
gemar minum air KOKO yang dibuat oleh sys nya iaitu saya .
eceeewahhh !
podacittt !
dia suka ngadu bendabenda yang cumel kat saya .
saya sayang dia KETATKETATSSS !<333 !
iloveyouAdek :)


. prada SAYANGSAYA! .


si Cumel saya .
PRADA !
ATOTOTOTOTOOO ,omel TAKK dia ???
omel kankannn .
heeee :D
time ni kann kekawan ..
dia 'pose' baek punyerrrrrrr .cuba tengok kaki dia tu .
selang !
HAHAAAAA !
macam ala-ala pakai kasut pula .
HAHAHAHAHAAAA !
prada dia da besar da .
huuu , rasa cam baru smlm jer dia baby .
auwwwww :P



soweylaaa yeaaa .
tdy sesukew jer pkai bm baku .
ehh ! best apew .
TAKK salah kankannn sayang ?
heeee :D
wahhh (=
nampak gembira jer kan kami :)
huuu :) memang pown ...
hidup ni kte perlu laaa sentiase gembira .
baru laaa best !
dan jganlaaa sesekali menyombong kat orang laen .
TAKK eloklaa . terutame kte sebagai wanita .
TAKK manis laaa kakak cantik !
cbe belajar senyumm .. ginih ^___^ , haaa kan OMEL tuh .
ecehh ! kembanglaaa tuh :)
hidup lebih berkat dan sempurna jika kte menghargai parents kte .
kerana mereka t'lah membimbing dan mnjage kte dari kecil sehingge laaa ke bsar pnjang haaa .
so kte perlu menghormati mereka dan menyayangi mereka sepenuh aty kte tawtawwww !
ingat !
tanpe mereka , siapalaaa kte kat ATAS MUKA BUMI YANG INDAH INI :)
sayangilaaaa mereka yeah kekawan .
tidak kire laaa mereka bagaimana sekali pown , mereka ttap ibu bapa kte ^__^
Iloveyouu ayah , mak , papa and mami .
siti sayang . semua . orang !
terimakasih utk segalanyaaaaaaaa ! muahxs !
ehhh , siti ..
jganlaaa nanges :( .. ishhh ! sensitif maaaa ..
mestylaaa nanges punyerr . ngeee :D

hari yang indah dengan hati yang tenang (=

No comments:

Post a Comment